Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Sepah | Juara Maharajalawak 2011

Jun 27, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Tahniah buat sepah kerana berjaya menjadi juara dalam maharajalawak!!!! tepuktangan

Siapa yang tidak bangga dengan Sepah hehehe, terutamanya penduduk Johor amnya kerana berjaya membawa lawak melayu sebagai tapak asas mereka. dengan persembahan konsisten setiap minggu dan juga pujian melambung dari para juri kita Ahmad Idham, Apek Senario, dan juga Mamat Khalid memang sepah berhak untuk menjadi juara.

Walaupun ramalan awal mengatakan Jozan mungkin menjadi juara kerana popularitinya didalam mengacarakan Rajalawak selama 4 musim menjadi ukuran penonton namun pengundi menafikannya.. anyway Nabil dan juga Jambu menampilkan lawak yang tidak kurang juga hebatnya, mamat khalid menyatakan yang jambu mempunyai idea yang nyata berbeza dengan pelawak lain dan sering mengatakan jambu dengan "lawak international" nya.

Keputusan :
  • Sepah - Rm 350,000
  • Jozan - Rm 250,000
  • Nabil - Rm 150,000
  • Jambu - Rm 50,000
Nota kaki : Tahniah buat yang berjaya dan cuba lagi buat yang tidak berjaya semoga kita berjumpa lagi dalam rancangan Maharajalawak!!!! peace yooo!!!




Salam Sahabat,

0 Response to "Sepah | Juara Maharajalawak 2011"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...