Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Dinner | IKEA - Mutiara Damansara

Feb 21, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Tempat : Ikea, Mutiara Damansara

Assalamualaikum sekadar ingin berkongsi gambar lama.. bulan lepas kot.. bawa adam jalan ke ikea, tengok2 dekoration yang ada kat dalam tue.. mane tahu boleh jadi interior designer ker hehehe.. pendedahan awal.. hehehe


lepas penat berjalan apa lagi singgah la makan kat cafe ikea tu yang terkenal dengan bebola daging, boleh tahan gakla.. kalau tengah lapar 10pc macam xcukup jer :-)






adam tengok ape tue besarnya mata.... nak minta ayam sikit ke? xboleh la adik kecik lagi.. hehehe.. nanti dah besar ayah bawa ke sini lagi bolehh!!! hehehe..







Amacam terliur tak? ke rasa macam nak pergi ke ikea sekarang hehehe... relax bawa bersabar tapi memang best pun... hehe.. bebola daging nie dengan ayam tue pun murah sebab tue amik jer, nie kitorangnya dinner tukar nasi.. huhu anyway, best you all boleh try..

P/s : kalau best kita kongsi2 betul tak? kalau xbest kondem jer kita sebagai pengguna ada hak untuk memilih... lalalalala...

4 Response to "Dinner | IKEA - Mutiara Damansara"

  1. Fie Likezz Says:

    betul tu, IKEA bile nak bukak kat Johor. . . kawasan Tebrau City. . .

  2. Mohamad Zamri Says:

    saufie - hehehe mehla datang sini.. makan meatball.. best woooo..

  3. Ayu Says:

    lapar lak tgk meatball ni...

  4. Mohamad Zamri Says:

    Best giler...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...