Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Start... Kerja Malam

Feb 25, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat!!!
hari ini aku nak berkongsi cerita kepada korang semua, yang rajin baca teruskan hehehe..

Semalam aku start kerja malam, setelah hampir 3 minggu aku kerja siang.. malam takde pape masalah pagi relaxkan badan mandi2 selesakan diri then tido..

selepas bangun dari tido masalah pun bermula...

...dengan tidak semena mena kepala aku yang ok tiada masalah migrain selama nie... secara tetiba arrggghhhh!!! sakit yang amat selama hampir setengah jam.. relax tapi masih tak makan ubat lagi dok relax mandi solat asar.. pastu makan nasi.. relax punya relax.. sakit semakin reda..

Mungkin terperanjat sebab dah lama tak kerja malam.. hehehe malam relax sampai nak pergi kerja balik huhuhu.. bukan masalah besar pun cuma suka untuk berkongsi!!!!

sampai kat tempat kerja ok jer.. so buat macam biasa balik hehehe...lalalalala...

maka bermula lah routine kerja malam yang sedikit membosankan..
kerja sensorang jadi penunggu hotel..

0 Response to "Start... Kerja Malam"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...