Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Restoran Nelayan | Renaissance Hotel KL

Feb 20, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Program makan2 di Restoran Nelayan dengan budak Renaissance Hotel Kuala Lumpur, aktiviti bersahabat dan ditaja khas membuatkan ramai yang terlibat hehehe.

Masing2 tersenyum puas dengan makanan free di Restoran Nelayan semuanya di sponsor huhu best jek, rasa macam nak hari2..



bergambar selepas makan, sebut nama jela mane yang ingat dari kiri akmal, saiful, yusran, aku, hafiz, samsudeen, shamsul, helmi dan juga zul..



masa nie rasanya kitorang masih lagi menjamu selera tapi bile dengar

"wei jom tangkap gambar semua meluru laju"!!!!
sekarang semua dah tinggal kenangan manis.. teringat kat korang semua. Bile la boleh lepak dengan semua yang ada dalam gambar nie



Kak sarina, hairuddin, shamsul, ms Lee, aku, dan juga yusran. kitorang antara yang paling awal sampai maklumlah program makan hihihi..

So ingatlah sahabat kalian walau sekecil mane pun event tue kenangan akan tetap terpahat, kerana ianya akan mengingatkan kita bahawa kita pernah ditempat itu. dan cerita mengenainya tidak akan luput.. percayalah!!! hehehe.

kenangan yang manis dan berwarna warni, sememangnya patut dikongsikan bersama.


0 Response to "Restoran Nelayan | Renaissance Hotel KL"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...