Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Astrofirst 480

Feb 19, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Ucapan selamat sejahtera kepada sahabatku semua dan keluarga, hehe..

Assalamualaikum......!!

Hari ini xde topik sekadar nak berkongsi satu cerita untuk semua sahabat.
bermula dengan cerita di astrofirst, macam2 cerita terkini e.g Damping Malam, Ngangkung, Hantu Kak Limah Pulang ke Rumah, Aku Masih Dara..

Ada sesetengah pengarah yang kurang bersetuju dengan tindakkan astro menyiarkan filem terbaru di TV dan sebaliknya kepada penonton yang tiada masa dirumah, tentunya sangat bersetuju...

so, agak2 nya ape pendapat korang?.. hehehe sekadar berkongsi!!!!


Ok, pendapat saya sebagai bapa kepada seorang anak, tentunya saya bersetuju sebab tidak perlu untuk pergi ke TGV atau GSC terdekat sebab saya boleh order terus dengan astrofirst dan boleh tengok kat rumah. bayaran pun cuma rm15 untuk satu cerita.. betul tak!!!!!!

Pendapat bile saya kat tempat pengarah plak tentunya saya tidak bersetuju sebab ianya akan mengurangkan minat orang ramai untuk menonton wayang walau pun ada pengikut yang tegar, terutamanya bile filem tersebut masih lagi segar di pawagam..

So agak2 cemane, kepada penggiat seni tanah air tegakkan Hak anda!! dan kepada pengguna pilih lah yang terbaik!!! hehehe... setuju tak geng!

p/s : Kongsi2 la korang nye pendapat... adiossa..

1 Response to "Astrofirst 480"

  1. Mohamad Zamri Says:

    sedia menerima pendapat yang open hehehe.. tiada kutukan ok!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...