Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

HP Sauce dan Tabasco Haram!

Jun 19, 2011 Posted by Mohamad Zamri

HP Sauce dan Tabasco Pepper Sauce telah disahkan oleh JAKIM mengandungi DNA babi..

Bismillah hir rahman nir rahim.. buat sahabat sekalian yang sentiasa mencari ilmu semoga kalian dilindungi rahmat tuhan amin doa

Sekadar untuk berkongsi dengan semua sahabat semua, berita ini disahkan oleh pihak JAKIM sendiri yang sentiasa mencari halal dalam setiap benda yang sepatutnya. Berita terbabit sahabat boleh lihat di sini, tahla mungkin lambat kita sebagai pengguna menerima berita ini. Sebabnya tabasco ini sudah berada dipasaran lama sudah lama betul tak?

So, nak kira cemane tue! semoga pihak berwajib sentiasa mengambil berat tentang masalah ini kalau tak cukup staff amik lagi, mudah jer jangan sampai dipersoalkan di akhirat sana. Soal halal haram dan menjadi darah daging.. semoga ada pembaharuan.. sedih

SUMBER : JAKIM

Nota Kaki : cari arr makanan yang halal untuk kita sekeluarga, jangan main hentam keromo jer jadi darah daging woo... hehehehe jelir sebenarnya masih banyak lagi yang perlu diselongkar JAKIM terutamanya yang melibatkan makanan..



Salam Sahabat,

0 Response to "HP Sauce dan Tabasco Haram!"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...