Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Kerja Lebih Masa | Overtime

Jun 7, 2011 Posted by Mohamad Zamri
kerja lebih masa.. apa pandangan korang tentang tajuk nie?? aroundaround

Bismillah hir rahman nir rahim, Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang budiman hehehe.. sembah

Pertanyaan pertama saya adalah sekiranya bos korang minta untuk korang kerja lebih masa apa yang korang akan jawap? adakah korang akan jawap ya.. atau korang cakap esok jela sambung bos!!! hehehe pilih huhuhu.. rasanya semua akan jawap ya betul tak?


Senarai Pendek - Kerja Lebih Masa


Menunjukkan kesanggupan anda untuk memberikan komitmen terhadap kerja, anggap jer yang bos anda sedang menguji anda.. ingat berfikiran positif..

Anda juga boleh menolak dengan cara baik sekiranya terdapat urusan yang telah dirancang awal, kerana tidak salah untuk menolak tetapi dengan cara yang betul.. terkadang kita pun ada urusan..

Anda juga boleh membuat perancangan kerja dengan teliti termasuk merancang dan meneliti kerja yang "bakal" diterima untuk mengelakkan last minute... overtime.. hehehe

Anda semua kene sentiasa berfikiran positif :
> boleh dapat duit lebih @ boleh claim cuti untuk anda plan di lain masa.. sengihnampakgigi

NOTA KAKI : Jangan bad mood @ berubah mood sekiranya disuruh kerja overtime!!!



Salam Sahabat,

0 Response to "Kerja Lebih Masa | Overtime"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...