Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Hujung Minggu ( Ahad )

Jun 5, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat sekalian, semuga berada didalam keadaan sihat hendaknya.. amin.. :-)

Cerita hari ini adalah berkenaan dengan hujung minggu, so apa cerita hari hujung minggu anda selain daripada melepak di rumah.. hehehe mesti ada aktiviti yang selalu korang lakukan kan bile sampai hujung minggu.. tol tak?... oklah saya nak cerita pasal keluarga saya bile sampai hujung minggu..

Perjalanan atau aktiviti saya pada hujung minggu bergantung kepada hari bekerja saya pada hari sabtu, kerana bekerja shift seperti saya susah untuk merancang sesuatu pada hujung minggu.. bila sabtu saya kerja pagi atau petang insya Allah akan ada aktiviti untuk keluarga saya pada ahad sama ada balik kampung, pergi ke theme park, berjalan ditaman Shah Alam dan sebagainya..

Sebenarnya tidak kira apa pun yang kita buat bersama dengan keluarga asalkan ianya boleh buat kita sekeluarga gembira, dan sebagainya sudah cukup bagus untuk kita semua.. kan.. yang penting ada benda yang dirancangkan untuk kita enjoy!! huhuhu.. bukan enjoy sebebas2 nya tapi enjoy dalam kawalan yang sepatutnya hihihi... mungkin ada beza enjoy bersama dengan keluarga berbanding dengan enjoy bersama kawan2... betul tak sahabat? :-)

NOTA KAKI
- luangkan lah masa bersama keluarga lebih berbanding luangkan masa bersama rakan.. hehehe ianya akan mampu membawa perubahan yang besar kepada kehidupan kita secara total.. percayalah!!!!

Terima kasih buat sahabat kerana sudi membaca entry ni hehehe.. semuga korang semua dilimpahkan kurnia dari rahmat Nya.. amin..


Salam sahabat,

0 Response to "Hujung Minggu ( Ahad )"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...