Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Burger Malaysia

Jun 2, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Semalam hari memakan burger untuk aku hehehe... saje nak iktiraf semalam hari makan burger untuk diriku boleh tak camtu??? hahahahaha.. aku nyer cerita aku punyer suka arrr... hihi jangan marah!!!!!! agak2 korang la sebelum mc'D buat burger seperti sekarang diorang pernah tak buat burger macam orang malaysia buat macam gambar kat bawah tue.. mesti ada kan... hehehe..

takkan buat burger sekali jer terus berjaya tol tak mesti kene ada research and development gak tol tak? bila dah ok buat food testing plak... bila dah buat testing buat survey plak berapa ramai yang suka berapa yang tak suka... sebabnya masa makan dan bagi free semua orang akan best... bila semua orang dah suka baru jual.. baru boleh berjaya tol tak....




anyway burger yang nie pun boleh tahan gak la, sos dan mayo xla meleleh sampai penuh tisu tapi still berasa gak.. ketulan daging yang masih terasa teksturnya dan juga telur yang tipis membaluti daging.. terasa manis hingga ke roti... sebab tue selalu beli kat abg depan 7E .. hehehehe ( area rumah kawan )

nak cakap pasal niaga nie, xkira la apa pun kita niaga... belacan ker? kopok leko ker? kain ker? jual rumah ker? yang paling penting sekali adalah disiplin... nie kalau niaga sekejap bukak sekejap tutup orang yang nak datang pun tension.. kan.. setuju tak?

P/S : Berniagalah dengan penuh disiplin..

0 Response to "Burger Malaysia"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...