Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Honeymoon | Pulau Redang

Feb 15, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Assalamualaikum geng, entri kali nie aku nak kongsikan gambar semasa honeymoon hehehe antara detik yang manis dalam hidup aku.. so, aku kongsikan 3 keping gambar kalau nak tengok lagi banyak tengok kat facebook saya ok!!









Kitorang honeymoon kat Pulau Redang, Terengganu.. chalet redang kalong... masa sangat terhad banyak sangat aktivitinya.. sampai bila masuk chalet jer terus tido letih yang amat, nasib baik makanan ringan tiada masa yang di hadkan 24 hours sentiasa ada.. so, xde la masalah terlepas makan..

starting.. perjalanan dengan kereta sendiri ke jeti ( ape tah dah tak hingat ) hehehe.. lepak kat jeti sementara menunggu orang yang menguruskan kitorang, pastu terus naik bot dalam lebih kurang jam 9.. sampai sana terus je follow aktiviti yang telah disediakan oleh agent

shopping di Kuala Terengganu cari barang2 untuk sahabat2..




singgah kat stadium sultan Mizan yang runtuh tu sempat gak bergambar.. rupanya macam2 aktiviti diorang buat kat stadium yang runtuh tue, berniaga dan sebagainya.. orang yang kepala bisnes nie memang takkan melepaskan peluang hehehehe... xkisah la kan..




cari sotong besar goreng tempat mengabang telipod kalau betul la ejaannya.. tengok sotong nie hehehe besar tak!!!




balik dari sana singgah kat rumah sahabat di kemaman jumpa paan dengan aros, by then malam tue diorang dah planning program makan2 kitorang dengan bos, amat dan juga wazerg.. best gak sebab lama dah tak jumpa diorang..



Kesimpulannya satu percutian yang indah penuh dengan aktiviti, shopping, jumpa sahabat, dan sebagainya.. so kepada yang sudi membaca nie komen la yek!!! hehehehe...




2 Response to "Honeymoon | Pulau Redang"

  1. Fie Likezz Says:

    likezz

  2. Mohamad Zamri Says:

    saufie - thanks bro!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...