Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

SJ Cam 4000 wifi

Jul 28, 2015 Posted by Mohamad Zamri
percubaan untuk menggunakan kamera aksi murah nampaknya sedikit membantu dalam penghasilan gambar yang lain daripada yang lain.. contohnya seperti gambar dibawah yang diambil menggunakan kamera sj cam 4000 wifi tanpa edit langsung dan mode adalah automatic sepenuhnya.. ketinggian ceiling adalah kerana photographer menggunakan monopod hehehehe....

dengan sedikit bantuan dari pic editor mungkin gambar ini akan kelihatan lagi 'pro' dan antara apps pic editor yang biasa org guna adalah snapseed betul tak... hehehe gambar adalah sekadar hiasan...




sekadar berkongsi dengan semua yang penulis suka untuk mencuba sesuatu yang baru.. dan kamera aksi ini dibeli kerana penulis adalah penunggang basikal MTB... so faham2x jela.. 

bila dah lama guna nanti baru arr kita cerita plak camne nak cari kamera sj yang original dengan yang fake... korang jangan silap plak dan jangan fikir yang kamera aksi ni xori dan yang ori cuma go pro... kene ubah persepsi tu.. ok di lain update saya akan ceritakan... adioossa!!

#sjcam4000wifi
#kameraaksi
#bukangopro
#mtb




0 Response to "SJ Cam 4000 wifi"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...