Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

It's Too Late - HRH BRIGADIER TUNKU ISMAIL SULTAN IBRAHIM

Sep 4, 2015 Posted by Mohamad Zamri


Kekalahan 10 - 0 pasukan negara kepada pasukan UAE adalah rekod kekalahan pasukan negara yang terbesar yang dicatatkan... satu lagi kegagalan oleh FAM....

TMJ juga menuntut Persatuan Bola Sepak Malaysia ( FAM ) segera untuk menamatkan perkhidmatan jurulatih kebangsaan Dollah Salleh dan mendapatkan jutulatih luar yang berkualiti... so pada pendapat penulis kata kata daripada TMJ ini seharusnya di ambil serius dan dijelmakan dengan tindakan... ketepikanlah ego untuk menerima idea dari 'budak mentah' ni... 3 tahun dengan pencapaian yang mengagumkan untuk pasukan bimbingannya... JDT ( Johor Southern Tiger )

Belajarlah daripada kesilapan yang lalu bukan mengulanginya...TMJ : Pablo Aimar pernah mengajar saya, tiada maknanya memiliki kereta ferrari sekiranya pemandunya hanya tahu memandu sebuah van..

So, korang fahamlah kan... jangan jadikan benda ini sebagai jenaka tetapi Belajarlah sesuatu daripadanya... semoga ada pengajaran yang dapat di pelajari daripada kekalahan ini... tiada apa yang dapat kita lakukan dengan bising... so fikir2 kanlah... pertolongan bersyarat juga diberikan kepada FAM oleh TMJ... mencari jurulatih berkaliber dengan syarat memberikan hak penyiaran kepada pasukan yang bertanding... ini HAK pasukan bertanding...



Salam sayang untuk pasukan Harimau Malaya...




0 Response to "It's Too Late - HRH BRIGADIER TUNKU ISMAIL SULTAN IBRAHIM"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...