Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Gorm Shelving Unit

Mar 1, 2011 Posted by Mohamad Zamri
As salam..

..berminggu yang lepas aku beli rack kat ikea untuk diletakkan dalam stor aku, yang bersepah dan juga dah penuh dengan barang lama.. hadiah kahwin yang masih belom dibuka pun ada.. hihihi

korang tengok lah cemane aku memasang rack nie sangat mudah dengan bantuan assembly guide yang diberikan.. tapi berpeluh gakla.. rack nie kalau korang nak beli masuk kereta wira pun boleh.. xde masalah.. cuma tiang yang panjang tue korang kene letak dalam arr melintang dari gear holder ke cermin belakang..




Segala jenis skru dan juga assembly guide yang banyak membantu aku dalam proses nak pasang rack nie.. kalau xde guide ni aku rasa berpeluuh gakla.. sebab aku bukannya carpenter pun haha..







..kalau korang pun nak beli gak! korang boleh klik link nie GORM

dah siap senang!!! hehehe.. pemasangan yang mengambil masa 30 minit gakla, siap dengan rehat dan juga minum air.. sambil relax2 pasni boleh kemas plak barang untuk diletakkan atas para yang dah siap pasang nie..

p/s : pasni sesiapa yang nak upah aku boleh contact2x yek!!! hehehehe...

2 Response to "Gorm Shelving Unit"

  1. Fie Likezz Says:

    peeh. . . nak jugak la, kat JB takder IKEA. . planning nak wat kat area TEBRAU CT. . . bayang curucok pun tak nampak. . . key pad lock. . barang kecik2 ade la kat petronas. hik3

  2. Mohamad Zamri Says:

    fie - mehla datang KL boleh singgah IKEA jap shopping..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...