Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Hari Kemerdekaan 2011 ( Cerita Lama )

Oct 24, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat! semoga kalian berada dalam keadaan sihat selalu.. amin..

Sementara xde benda nak buat nie tiba lah masa untuk berkongsi dengan semua geng mengenai gambar projek terakhir aku di The Royale Chulan hehehe.. decoration hari kemerdekaan dan juga hari raya walau pun dah lama berlalu korang layan jela gambar ni ok...hahaha sengihnampakgigi ( baru ada mood nak menulis )




Za ( Bunga Lara ) dan Hood sibuk dengan kerjanya, menganyam ketupat la.. potong word la hehehe semua nie masa bekerja nasib baik cik mat ( engineering Bos ) tak marah hahaha..



Abu dan Husaini juga bertungkus lumus untuk menyiapkan decoration nie.. ke wayang jer sebab orang nak snap picture hehehe.. gurau jer jangan marah!!!

Setiap keping gambar menceritakan seribu macam kenangan, bagaimana kita menghayati moment adalah bergantung kepada kita. positif dan negatif adalah subjektif, tepuk dada tanya iman! amin..

Nota Kaki : Hayatilah masa bersama, dan sentiasa bersikap terbuka dalam semua hal..
insya Allah ramai sahabat..



Salam Sahabat,

0 Response to "Hari Kemerdekaan 2011 ( Cerita Lama )"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...