Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Furama Bukit Bintang

Oct 14, 2011 Posted by Mohamad Zamri
Setelah sekian lama tidak menulis hari ini saya nak menulis..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat yang tercinta! semoga berada berada didalam keadaan sihat di samping keluarga.. amin..

Sembang pasal kerjaya... encem

Kehadiran anak kedua membawa rezeki baru, kenaikkan pangkat di Furama Hotel International membawa kerjaya saya ke 1 level yang lebih tinggi lagi dan harap akan sentiasa berkembang dari masa ke semasa, terima kasih bos atas kepercayaan ini.



Setelah 8 tahun menimba pengalaman sebagai juruteknik M & E, sekarang sudah tiba masa saya untuk berehat, dan belajar untuk menguruskan pula. Bukan senang untuk mengurus terutamanya staf yang lebih senior banyak buku yang perlu dibaca untuk "tackle" mereka semua hehehe.

Tanpa ilmu yang cukup saya mungkin menjadi bahan gelak mereka semasa sessi lepak, sentiasa ingin dihormati bukan ditakuti.. semoga berjaya untuk diri sendiri.. amin sengihnampakgigi


Nota Kaki : Sentiasa melapangkan dada untuk menerima ilmu Allah

Salam Kejayaan,

0 Response to "Furama Bukit Bintang"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...