Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Dinner di Sushi King

Dec 6, 2018 Posted by Mohamad Zamri
Assalam dan salam sejahtera.. info ini bukan review berbayar yek..

Adam dengan Akhil suka makan sushi, so apa lagi bawa la ke Sushi King.. macam2 nak.. plate yang di conveyor tu nak, ala carte pun nak so masa untuk makan.. 

HARGA
Mesti ramai yang biasa dah pergi makan sushi di Sushi King ni kan, so bila nak makan sushi je ke sini betul tak.. nak cakap pasal harga biasa je takdela mahal sangat tapi dalam masa yg sama takdela murah sangat kan.. ke ada yang tak setuju? hihihi.. kepada yang 'hantu' harga ni biasa jer.. 

RASA
kalau nak cakap rasa, saya tak tahu rasa sushi original ni macam mane maklumlah tekak melayu bila fresh je saya anggap sedap la.. kalau tak fresh macam berbau atau sushi yg dibuat pastu tinggal dalam masa yang lama saya anggap tak fresh dan xsedap la.. nama sushi xpayah la sebut, xlekat kat kepala pun.. hihiih..



Akhil posing




Adam sedang menikmati




Di atas adalah sedikit gambar, untuk penulis share sekadar untuk berkongsi kepada sahabat yang belum ke sini lagi.. sedap woo.. hehehe..

Location : Sushi King - Bukit Indah AEON
klik link untuk lokasi Sushi King ditempat anda Johor area ye : Kedai Sushi King


Kaki Makan,


0 Response to "Dinner di Sushi King "

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...