Ucapan sepatah berkata kata.. hehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca, anyway selamat membaca mengenai kisah hidup aku yang dan juga terselit sedikit entri yang di ambil dari blog/website yang aku fikirkan perlu untuk diletakkan kat sini.. adioosa!!!

jangan lupa komen yek!!! sangat mengalu alukan komen korang.. perkongsian idea baru juga diperlukan :-)

Mohamad Zamri - Quotes

Sep 12, 2014 Posted by Mohamad Zamri
Assalam,

saja nak share proses seseorang untuk meningkat naik bukan daripada orang lain tetapi daripada diri kita sendiri dan juga perjalanan yang jauh juga bermula dengan langkah yang pertama.

saya juga percaya sentiasa set target yang tinggi dengar kata bijak pandai ni :



nampak tak permainannya ; sangat positif dan membantu kepada sesiapa yang sedang menunggu idea untuk mendapatkan sesuatu atau pun pekerja yang tengah membuat keputusan berkenaan jawatan apa yang ingin dipilih..

ha dah terbuka ke belum lagi..

OK saya bagi contoh seorang technician yang sudah mempunyai pengalaman lebih daripada 10 tahun, nak develop career tapi tak tahu jawatan apa yang perlu dipilih untuk langkah seterusnya.. so, saya cadangkan : minta terus jawatan supervisor instead of senior technician kalau yang jenis nak ikut SOP biasa.. faham tak?

nak tau tak sebabnya.... kalau tak dapat untuk post yang kita minta at least post senior tech sudah dalam genggaman.. ha... amacam!!! ada berani..... ini saya bagi contoh jer.. takde kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau pun yang sudah meninggal dunia..

kesimpulannya, buka lah hati anda seluas luasnya..



Suka untuk berkongsi,

0 Response to "Mohamad Zamri - Quotes"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...